Nejčastější otázky

 

Nemůžete se nám dovolat?

Většinou jsme ve skladu, kde není signál, nebo se věnujeme zákazníkům na prodejně. Napište nám tedy sms a také e-mail.

Mobil na vedoucí 602884877

Vrácení zboží

Přejete si vrátit zboží ve lhůtě 14ti dnů?

  • zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení viz obchodní podmínky
  • do balíčku vložte kopii faktury nebo fakturu a zakroužkujte produkty, které vracíte
  • PEČLIVĚ vyplňte číslo účtu 
  • finanční vypořádání proběhne do 14 dnů od převzetí zásilky od dopravce na Váš účet
  • Adresa pro vrácení zboží vlastním dopravcem:

Vladimír Manda

Dolánky nad Ohří 153

Roudnice nad Labem 41301

  • také můžete využít možnosti vystavení voucheru v hodnotě vráceného zboží, který využijete kdykoli na budoucí nákup
  • v tom případě napište ,,voucher,, na kopii faktury a balíček zašlete na naší adresu.
  • Pokud chcete vyměnit za jinou velikost, udělejte si co nejdříve novou objednávku, zašleme vámi vybraným způsobem, to nesedící co nejdříve vraťte, a vrátíme vám peníze.
  •  DOPORUČUJEME využít pro vrácení zboží pobočky ZÁSILKOVNA.
    • Vrácení zboží /reklamovat zboží přes pobočky Zásilkovny ve Vašem městě (napište nám na e-mail roudnice@vladimirmanda.cz že využijete kód pro vrácení přes zásilkovnu). Pokud to Váží do 5kg a součet 3 stran max 120cm, tak to můžete předat na pobočku www.zasilkovna.cz Nahlaste kód 959 15 420 a na kterékoliv pobočce www.zasilkovna.cz www.zasielkovna.sk, postarají se o tisk štítku na Váš balíček (za tuto službu účtujeme 79,- Kč, kterou vám odečteme z vráceného zboží – POKUD SE JEDNÁ O REKLAMACI A TA BUDE UZNÁNAM NESEME TYTO NÁKLADY MY.
    • Podmínkou je zboží pečlivě zabalit na vlastní náklady, odnést na libovolnou pobočku Zásilkovny, štítek na balíček nechat nalepit a vzít si od zásilkovny potvrzení o zaslání, uchovat jej než bude záležitost vyřízena vč. Čísla balíčku. Doporučujeme si balíček u zásilkovny vč. Nalepeného štítku vyfotit.

Kde sídlíme?

Na prodejnách nemáme vše co je na e-shopu, na e-shopu je větší výběr a hlavně je zboží rozděleno mezi 2 prodejny. Můžete si udělat objednávku s osobním vyzvednutí, zboží na prodejně vyzkoušet a co nebude vyhovovat tam necháte.  Jedná se pouze o zboží s termínem skladem. 

Roudnice nad Labem, Arnoštova 89,

Pondělí až pátek od 8:30 do 17:00, Sobota od 9:00 do 12:00 hodin. Aktuální dění sledujte na facebooku https://www.facebook.com/oblecenivm.cz

Ústí nad Labem, Masarykova 3127/28, 

Pondělí až pátek od 9:00 do 17:00, Sobota a Neděle na dotaz. Aktuální dění sledujte na facebooku https://www.facebook.com/italskamodavm.cz 

 

 

Rychlé vyřízení objednávky.

Urgovat lze zboží pouze s termínem skladem, a to prostřednictvím sms 602884877, vyřídíme přednostně a ještě v ten den odešleme, pokud to dovolí dopravce a byla objednávka udělána do 16:00 hodin.

Změna objednávky.

Pokud jste něco v objednávce spletli nebo jste si část rozmysleli a chcete jí jakkoliv upravit, můžete prostřednictvím sms 602884877. Napište číslo objednávky, a stručně váš požadavek, to samé i do e-mailu na potvrzení objednávky.

 

Posíláte na dobírku?

Je možná platba na dobírku po České Republice pro stále zákazníky. Pokud u nás nakupujete poprvé, také můžeme zaslat na dobírku, Pokud se nám zavážete, že objednávku vyzvednete a v případě, nevyzvednutí, uhradíte 139,- Kč nákladů za nevyzvednutí balík. Pokud souhlasíte, napište prosím: „ano souhlasím“.

Poslední dobou jsme totiž se zasíláním na dobírku měli problém, zákazníci balíčky nevyzvedávali, tak standartně na dobírku neposíláme. Děkujeme za pochopení

Na dobírku posíláme GLS a zásilkovou

Dostupnost NA DOTAZ?

Znamená to, že na základě Vaší objednávky, my zboží poptáme u výrobce, očekávané naskladnění je potom 3-7 dní, pokud mají našito, pokud ne, může se termín prodloužit i o měsíc, což bývá opravdu maximální doba, a většinou je to spíše tech 3-7 dní. Je zde i varianta, že zboží už se ani našívat nebude, o tom Vás samozřejmě budeme včas informovat.